HEEEEJJ!

I lördags kom jag hem ifrån lillsved men har inte orkat blogga. Nu har jag fixat lite nytt på bloggen, vad tycks? eller egentiligen var det pappa som gjorde det utan att han viste om det för vi trodde det skulle hammna som en header, men det var snyggt så jag ville ha kvar det så;) Igår sov jag över hos en underbar kompis mad en till fantastisk kompis(hon såv inte över) det var riktigt kul;) I tisdags var jag med syrran och mamma och shoppade. Jag fick med mig lite saker hem: en bok, en bh, en tub-bh och ett presentkort till en kompis. Föresten har vi köpt en rektangulär studsmatta, Yiiippiiiiiii!(bilder kommer när den är helt klar och uppställd) // PUSS


VÄRLDENS SÖTASTE HUND!!!!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback