.......

Blir så galen när man glömer saker! Som idag då glömde jag min mobil i skolan, fick värsta paniken och sprang tillbaka till skolan(var på tunnelbanan när jag upptäckte att den var borta) men som tur är har man sånna fantastiska kompisar! Så nu ligger mobilen i goda händer:D Jag tänkte börja dekorera vårat papparkakshus(kan någon förklara varför det heter papparkaka... när det inte äns är peppar i?!) Bilder på det kommer senare!

Kan ni förstå att det nu bara är mindre än 2 veckor till jul(och jag har inte köpt julklappar än!, skulle ha gjort det efter skolan idag men som sagt sprang runt på skolan och höll på, så jag orkade inte helt enkelt göra det idag. Men jag har ju iallafall drygt 2 veckor på mig!:)





Hhahhahha klumpiga alva :)



Skämta nee stackars dig! <3

2011-12-12 | 14:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback