Nacka forum

Som rubriken säger var jag och Emmis i Nacka forum! Vi var säkert där i fyra timmar! Vi fikade, gav varandra julklappar och köpte lite saker:) Jag fick med mig torr schampoo och skulle köpt en eyeliner om det inte varit slut på den Kicks vi var på, jag passade alltså på att köpa från pressentkortet jag fick på Kicks i julklapp bland annat:) Tänkte visa bilder från dagen men även på mina julklappar!


Torr schampoot



Orange läppstiftt från Emma:)

JULKLAPPAR!





Onepiece-Pink/White traditional
Parfym-"Dreams" från the body shop
Body scrub-Cranberry joy
Armband-Rosa,turkosa,guldfärgade



Body wash-"Dreams" från the body shop
Body butter-Cranberry joy
Body gel-Cranberry joy
Lip balm-Cranberry joy
Ett paket med- En "vanlig" borste, en "lock" borste, en spegel
3 ansikts masker- Jordgubbe, Chocklad x2
Ett dörrstopp- Ett orange löv
6 sminkborstar
Nagelacks pynt och hjälp till att måla naglarna
Wonder nail-Grisrosa
Två par örhängen- Små glitrande stenar och små hjärtan
Vaniljdoft på burk
Ett doft krus att ha vaniljdofften i
Bronsigt effectpowder-Märket gosh
Läppglans-Nivea
Boady gel-Olive
Boady gel-Pink graipfruit
Svart kajal
Shower gel
Presentkort på kicks



Ett par svarta tjocka och mysiga tights
En dubbel ring med hjärtan
Foundation-Silk smooth
En till sminkborste- Dubbel ändad
6 stycken nagellack-Märket "Kiss"
Mallar till naglarna(båda nagelgrejserna låg med i förpackningen)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback