Sömnig(^_^)

Hejj. Jag är lite trött. Någon annan som är? Iallafall tänkte jag börja med en gåta:
Bodil är en blå drake som bor i ett blått enplanshus mad blåa väggar, blått tak, blått golv och blåa tillbehör. Vad är det för färg på Bodils trappa?.......

Idag så har jag varit på träning i tre timmar som vanligt på en lördags morgon:D Sedan senare klockan 18.30 så tittade vi på TRASSEL på bio. Den var välldigt bra och rolig. Passar hela familjen:P Och nu sitter jag här och skriver. Ja, imorgon så ska jag träna tre timmar. Och göra lite läxa och disagna några bokstäver. Det kanske låter helt skruvat fast det är välldigt kul. Jag har precis börjat:D Jag kan kanske lägga upp några bilder så ni förstår:P   Nu ska ni få svaret på gåtan: Trappan finns ju inte, han bor ju i ett enplanshus.hihi! Japp den var ju lite skojsig.  
                                                   // Godnatt alla söta läsare!!<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback