Tonåring!! (snart)

Om sex dagar fyller jag TONÅRIN!! Idag fyllde en av mina Tjej kompisar år! Stort GRATTIS!! Igår Fyllde också en av mina kompisar!! GRATTISSSSSSSS!!!! Nu till lite tråkigare saker (lite försenat men ändå): Igår på spanska lektionen så hade vi vikarie. ALLA (Förutom några) pratade SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ himla mycket. Och vikarien kunnde inte säga till. Så den lektionen var AS jobbig!!!! Plus att alla andra grupper med B-språk(B-engelskan och franskan hade ingen lärare så de fick sluta tidigare, den andras spanska läraren skulle på ett möte så de fick ocksa sluta tidigare och tyskan tror jag inte heller hade något språk) fick typ sluta tidigare av olika anledningar.
Men aja vi i min spanska grupp blir iallafall smartare( elller inte).
// Alvis<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback