Spanien!(börjar med en liten checklista)

  • Varit på olika stränder
  • Badat i poolen
  • Varit på marknad
  • Shoppat
  • Träffat en jobbarkompis(inte till mig då:P)
  • Sovit,ätit och sånna där saker man brukar göra:)
  • Åkit på en banan efter en båt
  • Solat
  • Tränat
  • Chilla
  • Tittat på film
  • Spelat lite spel
  • Och massa mer........
  • Vi bodde som i radhus som var inhängnat med stängsel och portar med vakter. Där inne fanns det pooler, lite små affärer, golfbana, lite klätterställningar och massa radhus och lägenheter. Så här såg det ut då där vi bodde:

    Vi bodde på andra sidan av poolen.


    Bilder på poolen:



    Här kommer bilder på en av de stränderna vi var på: (har inte bilder från någon annan strand:))



    Jag avslutar med en checklista på vad jag köpt:
  • En magtröja
  • Ett par leopard shorts
  • Ett par jeans shorts
  • Ett par tunna byxor med lite häng vid grenen
  • Ett par blåa solisar
  • Ett par leopard-mönstrade solisar
  • En strandhatt
  • Ett par flipsflops
  • 3 askar med nagelpynt och lim till det(det är stenar, blommor och frukter i askarna)
  • En bikinik

Det var nog det om jag inte glömmt något:P
 //Puss på er tills vidare<3



Kul, jag har oxå varit i spanien! ;)I Torreveija <3

2011-07-27 | 21:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback