I måndags.......

Var jag, Emelie och Emma i Skanstull och körde Minigolf:) Det var riktigt kul:) Emilie kom 1:a, jag 2:a och Emma 3:a.

Här kommer lite bilder på de spelande cheyorna:)

 
Sen när vi hade spelat klart(vi spelade typ i 2 timmar) så var vi fika sugna och beslöt oss att gå till Muffins Fabriken:)

Det fanns så mycket muffinsar att det var svårt att bestäma sig:D Men till slut bestämde vi oss och det blev så här:

Jag tog en choklad muffin med dumle kola inuti, Emilies var med äpple och kanel och Emma bestämde sig för en lyx choklad:)Välldigt gott;)

Efter vi ätit gick vi in i köpcentrat:)
 
Jag hittade tre par solglasögon som är välldigt roliga. Vilka gillar ni mest? Jag tycker bäst om de som är formade som hjärtan, har själv rosa sånna.

Ha en fortsatt trevlig dag<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback