SKOLAVSLUTNING!!!!

Japp idag var det skolavslutning. Jag kommer vara med en massa kompisar, åka till Spanien, åka på träningsläger(gymnastik) och bara cilla hemma och en massa mera skoj^^ Jag tror det var första året vi inte har fått någon sommarläxa:) rätt skönt:)
det här hade jag på mig idag:
Lite fel färg, klänningen var mera i den här färgen:

Och som ni vet de här skorna:

Jag hade plattat hår och rosa tå och finger naglar^^
Men gud vad det rengnar nu och vad det gjorde det när jag gick hem:(Det rengnade lite också när rektorn stod och pratade.
Snart kommer världens bästa Emma hit, för vi ska åka till vårat gymnastikavslut som kommer att bestå av simhopp.  vi får väll se hur det går:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback