Tävling!

Kommer ni ihåg att jag la upp ett inlägg för ett tag sedan med texten: "Jag älskar dig" på massa olika språk! Jag vill att du ska ta reda på så många som möjligt(alltså på vilket språk det är) den med flest rätt(om det är några med lika många rätt så lottar jag ut en av dem:)) kommer jag att tipsa om dens bloggadress i en hel vecka:) Så då är det kanske roligast om man har en blogg eller något annat du vill att jag ska tipsa om^^

Så här gör du!
Du komenterar i det här inlägget hur många land du kan. Du skriver alltså i ordning T.ex om det står: I love you, jag älsjar dig, komenterar du: engelska, svenska o.s.v. Du behöver inte skriva vem du är men det blir roligast om du skriver något sorts namn. Och glömm inte det viktigaste av allt ATT SKRIVA VAD JAG SKA TIPSA OM PÅ MIN BLOGG!!!! Hoppas du vill vara med och lycka till!^^





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback