!

Har tagit massvis med bilder idag som jag håller på att ladda upp på datotn just nu, så de får ni ta del av senare:) Jag tänkte gör ett inlägg för alla dagar sedan i onsdags!

I ONSDAGS:

Var det en vanlig skoldag:) Hade ju sedan träning vid 3. Gjorde 1½ skruv! Så kul! Weej! Och på kvällen satt jag med MYCKET läxor!

I TORSDAGS:

Först skola sedan utvecklingsamtal. Det gick super!

I FREDAGS:

Skola!:) Hade glömt nycklarna hemma så jag var utelåst, men åkte in till stan och köpte det här:


En jätte snygg ring och halsband!

Det var verkligen ett FYND! För när jag gick in på HM och såg de här kostade de bara 10 kr styck! Gissa vad det kostade från början? Ring: 50:- Halsband 80:-! Snacka om kap!

Sedan fick jag ett par nya svarta byxor från Cheep Monday! ALVA <3 CHEEP MONDAY= SANT!



De här grymt snygga byxorna som sitter som en smäck fick jag av BÄSTA MAMMIS!

I LÖRDAGS:

Jag hade träning på morgonen som vanligt:) Från 8-12! Dat var super kul! Gjorde dubbelvolt! Weej!!!:D
Efter träningen kom min FANTASTISKA MOA och några andra fina kompisar! Vi hade adventsfirande! Det var så mysigt!:D

OCH IDAG:

Är det föesta anvent! Hoppas ni har haft det bra! Vi tände ett ljus och fikade! Jag har ju även som sagt tagit massa bilder idag som kommer upp senare!



så himla fin du är gmn! älskar dig min bästa snygga byxor. <3 <3

2011-12-13 | 10:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback