ONSDAGTORSDAGFREDAG!

I onsdags dåra var jag på trampolin träning som vanligt(har börjat köra mera och mera träning sedan jag gjorde illa knät) och innan i skolan var jag "mat tant". Det är nämligen så att alla i min årskurs på vår skola får jobba två timmar i köket. Det var helt okej. Jag hade en jätte snäll tjej som instruerade mig hur jag skulle göra. Efter när jag var klar sa kocken " Om jag får svära så var du skit bra och de tycker vi alla här i köket. Sedan kom tjejen som "hade han om mig" och frågade om jag ville ha jos eller glas, jag valde glas och då undrade hon om jag ville ha en glassbåt eller piggelin. PIGGELIN TOG JAG SÅKLART;)

I dag var det en helt vanlig skoldag, där jag fick tillbaka mitt No prov, och no läraren var jätte nöjd med det. Jag med. Så det gick bra som vanligt på alla prov:):D Efter skolan var jag hos sjukgymnasten för tredje gången och han tycker och tyckte att jag kört min ben styrkan jättebra som han har gett mig. Fick ny styrka idag och nu ska jag få försöka börja träna lite igen på redskaps träningarna igen och se hur det går. Nu snart ska jag göra läxoooooor, och sedan titta på Robinson. Det går väll fortfarande?^^

I morgon ska jag ut till Lidingö föt att träna till tävlingen imorgon, men jag har ju inte fått träna på grund av mitt onda knä men dit ska jag och på lördag är själva tävlingen. En kompis kanska ska sova hos mig. Ska bli SÅÅ kul om hon kaaaan!!!!!:D:D:D

Tänkte avsluta det här inlägget med en grymt bra låt enligt mig:)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback