Dagen och igårdagen

Igår då så hade vi matteprov och det känndes riktigt bra(fast det brukar det alltid göra på alla prov och sådant:D) Fick även tillbaka grammatikprovet och det gick bra:) Hade träning igår som var super kul:D I tisdags var det fristående och vi ska köra friståend till Bruno Mars låt "Grenade"(men med instrumental):) Vi ska och gör även om lite i friståendet, efter den tävingen som kommer nu om en månad typ så kommer vi att göra om hela friståendet sedan tror jag, så det är välldig kul!       
Fick mitt so prov idag och det gick super bra, men det visste jag(alltså att jag klarat det) och så är jag välldigt nöjd med engelska läxan jag gjorde igår och lämmnade in idag:) Ikväll är det Robinson;D och i helgen ska jag träna i världends roligaste hall och så ska jag träffa min fantstiska kompis! Kommer bli så SKOJIGT! Vi flummar sååå mycket!<3<3<3 Och snart ska jag åka till ENGLAND!(på höstlovet) och i nästa helg så ska jag träffa flera underbara kompisar! Har såå mycket att se fram imot och är sååå GLAD(men det är jag nästan hela tiden)
(Känner att det här blev ett litet skryt inlägg men det måsta man få unna sig ibland tycker jag:D)


BILDER PÅ LYCKLIG TJEJ!
  
(blev ett långt inlägg, hoppas ni orkade läsa allt:))




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback