iHola!

Nu var det rätt länge sedan jag bloggade så nu kommer det komma ett välldigt blandat inlägg:)

I helgen som varit har jag och 5 andra cheyor haft det SÅ HIMLA KUL!!! Vi sov över hos en av tjejerna och hade så mysigt. Vi hade film maraton(bland annat) med Pirates of the carabien! Sen innan vi sov hos henne på lördag morgon hade vi försäljing(loppis och bullförsäljing) till resan till Italien med laget nästa sommar! Yeeej! vad SKOJSIGT det kommer bli! Och nu är det föresten bara 1 vecka kvar tills vi åker till England! JA! Det kommer bli SUPER!

Här kommer bilderna på örhängena jag lovade att lägga upp bilder på:)



Här kommer en bild från idag med cheyorna:)


Och nu sitter jag framför datorn och borstar tänderna.
Ska gå och läsa när jag borstat klart.

GODNATT PÅ ER SÖTISAR!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback