Hemma igen!

Har ju varit hos kusinerna och det har ju varit nyår, GOTT NYTT ÅR PÅ ER I EFTERSKOTT!, så då har jag inte orkat blogga. Men nu blir det mer igen:) Vill tipsa om en jätte fin blogg som tillhör en jätte fin tjej som heter Josefin! Det är bara att trycka här,här eller här!:)

Här kommer bilder på fler julklappar jag fick i fredags!



1: Ett par rosa hörlurar
2: En prenumeration på en helt ny fototidning "SHOOT"
3: En bok "Ingen annan är som du"
4: Ett ritblock
5: Skiss pennor
6: En necässer "Ted Baker"
7: En parfym "Ted Baker"
8: En handkräm "Ted Baker"
9: Ett läppglans "Ted Baker"
10: En ring från "Style by Tyra"
11: Ett par örhängen "Style by Tyra"
12: Pengar som ska sparas till en system kamera

Imorgon kommer jag vara på Boda Borg nästan hela dagen, så ni får då räkna med låg uppdatering.



Alva! <3 Jag fick oxå den där boken "ingen annan är som du" i julklapp! <3 haha, den är jättebra! <3 Saknar dej gullet <3

2012-01-10 | 16:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback