Rubrik?

För ungefär en vecka sedan så lade jag uppbilder på snygga jumpsuit, nu tänkte jag lägga upp mina egna snygga jumpsuits;)

En marin blå:




En vacker volang på framsidan av plagget


Små söta fickor på båda sidor

En spraklande lila:





Även volang på den här, men på den här jumpsuitsen går volangen hela vägen runt om


Samt små söta fickor på den här:)

Båda kommer från Forever21, från USA/New York
(köpte dem när jag var där i mars förra året:))
Finn såklart inte bara i USA, jag har även varit inne på en Forever21 i England!
Det är en bland mina favorit affärer:D



Skitsnygga jumpsuits på en skitsnygg tjej!! Puss på dej gumman!<3

2012-01-26 | 07:54:55

Sv: Jag tror att de kostade runt 600-700 kr :D <33 Puss :*

2012-01-26 | 21:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback