Gästblogg

Hejsan!  Nu är Alva i Italien och jag tänkte också gästblogga lite på Alvas blogg medans hon är där. Jag hoppas att hon kommer att ha det jättebra,vilket är ganska uppenbart att hon kommer,hehe. Men men,jag heter Linn och jag och Alva går i samma klass,flummkompis haha! Jag saknar henne grymt mycket för vi har inte setts på hela sommaren... :( 
Om jag ska berrätta lite om mig själv så är jag väldigt konstig,älskar att springa,sjunga,spela gitarr, vara med vänner,flumma och så älskar jag kakor(hehe) och rosetter. Det är jag det! 
I sommar så har jag annars varit på musikkollo,varit i Spanien,varit i Idre Fjäll och imorgon så ska vi åka till pappas kompisar i Leksand i några dagar (Tråk).

Jag har ingen egen blogg så jag är inte så bra på dethär men nu har jag inget mer och skriva så jag lägger ut en liten bild på mig själv.


 kram! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback