Beställt från ASOS

Gud vad härligt väder det är idag! Sol och varmt! Men det jag tänkte visa er nu handlar inte om väderet:) utan nu har jag äntligen beställt från ASOS. Jag fick ju som sagt ett presenkort med 30 pund på från min älskade kusin och hennes fina familj!<3<3<3<3 
 Beställingen gick på runt 25 pund, så jag kanske kan köpa något mera^^

Image 2 of ASOS Talon Ring with Set Stones
Asos talon ring-£15 men det var reapris £3.50

Image 1 of Motel Hillary Aztec Bodysuit
Motel hillary astec bodysuit-£22

Tycker båda sakerna är välldigt snygga! Älskar dem!

Snart äe det dax för trampolinträning!^^ Ska bli kul! Kanske hörs efter träningen för nu måste jag gå snart!<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback