I måndags!

Då var jag och min söta syster med våran snälla Farmor:) Vi tog det lungt en stund hemma hos henne innan vi gick till Farsta Centrum;) Jag fick ett par skor som var välldigt dyra och min syster fick två par skor och en tröja:)


(som ni kanske ser så ser mitt vänsterknä(högerknä i verkligheten) lite svulet ut, och ja det är det, fick det på gymnastiklägret, vet dock inte varför;)

I tisdags!
Så gjorde jag inget speciellt......

Igår!
Var UNDERBARASTE EMMA här och vi plus familj gick och tittade på en parkteater med sånguppträdanden från lite olika artister;) (Emma kom i tisdags och såv över)

Idag!
Nu ska jag och min systerryster ha spel maraton, lite senare i kväll åker vi in med mamma till sickla. Syrran ska klippa upp sin lugg så hon ser något igen(hihi) JAG SKA TA HÅL I ÖRONEN(har gjort det förut men jag har rätt så känslig hud att det blev helt varit förra gången) hoppas det går bättre ikväll;) Ska köpa lite anndra saker men jag bloggar mera ikväll.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback