Krångligt inlägg!!:P

Idag slutade jag vid Tolv (det gjorde alla sexor) för en sak som är krångligt att förklara:P Men då gick jag och en kompis till biblioteket och gjorde och tränade vi på vår engelskaläxa och flummade. En till kompis följde med för dom skulla skoja med mig och gjorde det också, men jag trodde dem inte:D Sedan gick den ena kompisen, och efter ett tag kom en annan kompis i min klass och vi skulle läsa upp det vi skrivit för henne. Men det tog typ 20 minuter för att vi typ bara min kompis skrattade SUPER MYCKET!!!! (det var lite mitt fel att hon skrattade så mycket. hihi!) Sedan kom två killar från min klass och sedan kom två anndra tjejer från mina paraellklasser;P Sedan tidigare idag åkte vi längtskidor på idrotten:) Det var typ min dag:D;D
               // Kramizar Alvzen<3    



Fin blogg<3

P.S Hille har länkat dig

2011-01-29 | 12:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback