Monki

Igår var jag och finaste tjejerna Anna och Emelie på bion "Spegel, spegel", en variation av Snövit fast oanimerad:) Super bra:D Innan filmen börja var vi en sväng på stan, detta fick följa med mig hem:)



Ett super sött linne från Monki
2 stycken ringar, båda från Ginatricot

Efter filmen kom Bella in till stan för att lucha med oss:) Efter det begedde vi oss till träningen som då bestog av fristående:) Efter träningen följde Emelie och Anna med hem till mig:D
 Ni är såå sjukt underbara tjejer, älskar er så enormt mycket! Löööv till eer!<3<3<3
Haft det så enorm kul med er de här dagarna, det har varit awesome!

När vi vaknade nästa dag gjorde vi en god smothie:)


Blåbär och jordgubbar!

Efter frukosten begedde vi oss från min älskade pappa till min älskade mamma, Anna följde med mig hem medan älsklingen Emelie åkte hem.
 Jag och Anna pysslade lite detta fick jag gjort:


Blev riktigt nöjd med dem:D

När Anna sedan hade gått körde jag ett styrkepass(fjärde gången nu när vi haft ledigt, känns bra eftersom att gymnastiken varit inställd nu på lovet)

Och imorgon blir det bad med mina skummbananer!:D Det kommer bli riktigt hätligt!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback