Sorry!!!!

Förlåt att jag inte kunnat skrivit i helgen men jag har varit på GYMNASTIKLÄGER!!!! Har varit SÅ kul! Imorgon är man tonåring!! Yiiiiippi! Jag vet en sak jag kommer få! Snart är det tävling! Ska också bli SUPER KUL!!!! Måste bara säga att just nu är typ min favo låt som spelas på radio! Katy perry Firework!!!! Så BRA! Hon var ju med och sjöng den här låten på Victoria Secret Fashion Show 2010 med Akon! Till middag blir det Chili con carne (vet inte om jag stavade rätt) det ska bli GOTT! För man är lite hungrig efter en helgs träning men VÄRLDENA ABSOLUT BÄSTA GRUPP NÅGONSIN: GRUPP 23!!!! Vad tycker ni om min nya header? LÄNGTAR TILLS IMORGON!!!!
                                                         //PUSS ALLA SÖTA♥


Jättefiin header !!

Puusss <3

2011-01-30 | 20:07:14

Den är fin<3

2011-01-31 | 17:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback