Roligtttttttttt!

Imorgon är det HG-Gala(för er som inte vet är det en uppvisning för alla gymnaster som tränar i föreningen Hammarbygymnasterna) Och på söndag ska jag och många till, till GRÖNA LUND! För att vi varit SKOLPOLISER!
Gratis inträde och gratis åkbamd! Yeeeej, vilken lyx! Emma är  galen i karusellen EXTREM! Så den kommer vi nog åka MASSOR! Jag gillar KATAPULLTEN välldigt mycket och mycket meeeer! Lustiga huset måste vi åka! 
Jag kommer att åka Fritt Fall/Tilt och Insane!!!!!

Det här tänkte jag ha på HG-galan:
(vi har Hair Spray som tema, alltså vår trupp)


Vi ska var färgglada och ha STORT hår! Jag har bara inte bestämt mig för vilka tights jag vill ha så vad tycker ni?

Antigen så här:
 
 Eller:

Jag tycker nog inte de häe gröna. Vad säger ni?

Och slutligen:
//PUS PUS


Hej gumman, synd att jag inte kunde vara med på HG-galan, men jag vet ju att ni hade QL iaf :o)

PoK //P

2011-05-26 | 21:52:38

var har du köpt björn borg shortsen? älskar dem fett snygga. yrran har ett lika dant linne. <3 puss och kam <3 <3 <3

2011-06-07 | 15:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback