120613

Har varit ett toppen år i sjuan! Gillar min klass så mycket, alla kompisarna, lärana så kommer att sakna alla jätte mycket nu i sommar! Känns lite ledsamt att vara borta från alla men samtidigt skönt att få vila upp sig ,och att ha det sjukt kul i sommar, till åttan. Ska ju på kollo, till Italien, Skåne, frisksportarläger och massa dagsytfluktter. Känner på mig att detta kommer bli ett toppen loov!
 Igår då var jag och finingen Emelie i stan för att kolla prao till mig:) Så snäll du är älskling som alltid ställer upp:D♥ Skulle också bla köpa ett par flipp-flopp som det kommer en bild på:) Vid sex sedan stack vi på studentfirande, var så jäkla god mat att jag åt säkert för 10 personer, hahahah!:D





Mmmmm!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback