HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har inte bloggat på hur länge som helst men jag har inte orkat och haft andra saker för mig. Förstår att ingen orkar följa en så Inaktiv blogg:( Men nu är det PÅSKLOV som säkert många väntat på!!!:D Idag var jag på Bio med min söta lillesyster. Rio såg vi, den var bra och kul. Rekomenderar den för dig som vill titta på en komisk familje komedi:D Imorgon ska jag och min super underbara kompis EMMA till Erikstalsbadet. Ska bli stört kulish:P På onsdag ska jag och syrran till Lidingö för att leta efter påskägg och innan det äter vi Lunch med mamma på stan:D Till alla söta gymnastik tjejor så kommer jag då inte. Sedan på torsdag ska vi med pappa åka en dagen färja:D Ser fram emot hela VECKAN!!!!!!! Jag vill byta header också men det får bli någon gång längre fram:D

 // Alolvova<3


Härmis jag och Ella var också och badade på eriksdal

2011-04-19 | 16:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback