2012-07-23

I måndags då var jag och Emma i Farsta centrum. Riktigt mysigt att träffa dig älskling, var så länge sedan:D
 Vi åt på ett pasta/sallads ställe, vet inte namnet, men vi brukar äta där. Så himla gott! Och en liten glass fick avsluta dagen. Där imellan var det naturligtvis shopping som stod på listan:D
 
En fantastiskt ball tröja från Ginatricot. Har varit lite på jakt efter en sån här tisha. Det tråkiga är att den har ett litet hål på ryggen så jag måste åka in och byta den, men det är tröjan så värd.
 Blir din för 99:- :D
 
Ett gulligt linne i något mellan ting av de två färger som är på bilderna med en gullig ficka.
 Halva priset på tröjan, 75:- på Bikbok.
 
Ett par ljust persikofärgade shorts med riktig strand känsla.
 Var rea och kostade då 99:- på Bikbok.
 
 
Även denna härliga bikini överdel är från Bikbok, kosta runt 50:- tror jag, också rea:D
 
En härligt vit bikini med bronsdetaljer från H&M för 30:-
 
Ett par super gulliga nattbyxor/shorts från H&M för 50:-.
 Behövde verkligen ett par pyjamsbyxor nu till Italien.
 
Två par super söta armand. Välldigt strad chickt! Blir dina för 10:- styck på Glitter.
 Diggar armbanden stenhårt, men det var inte bästa kvaleten, men värda för bara 10:- :D
 
En häftig ring, helt i min smak för 20:-
 
Ett strandbecht och ett chokladbrunt naglack från H&M- Max factor, 5:- styck
 
Och så köpte jag tre par spets trosor från Lindex. Två av paren kostade 60:- och ett par 70:-.
 Det var tag 3 betala för 2 och så hadde jag presentkort, så 57:- blev det jag behövde batala med kortet.
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback