Gårdagen

Igår tillbringade jag och älskade syster dagen hos fantastiska farmor:D Vi käka matpaj, glass, smördegskaka, pasta och köttsås, tunnbrödsrullar och nötter, fatta att jag var PROPP MÄTT efter den dagen, hahahah:D
 Vi badade, eller lillesyrran bada, jag och farmor satt och sola i de ynka minuter det var strålande sol. När vi kom hem till farmor satte vi oss och kollade på Solsidan säsong 1, älskar verkligen det. Skådespelarna är så sköna och otroligt roliga, sådär Alva humor:D 
 Var med andra ord en riktigt mysig dag♥
 Jag och syrris fick ta vad vi ville av hennes smycken så detta fick följa med mig hem:D
 
Ett super vacker halsband från Thailand
 
Ett otroligt vackert armband
 
Fabulous!
 
Ett par prinsesslika örhängen
 
 
 
Och slutligen ett par till gö läckra örhängen
 
Peace out♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback