Tidsinställda

Har fixat några tidsinställda till ikväll:D För nu är det frdag och det innebär fredagsmys! Fradagsmys med familj god mat och gott framför teven är lycka;)
 På måndag då blir det Gröna Lund! Första på hela året! Weeejj! :D Då är det dax för "Insane", har fortfarande inte åkt den;) Men det ska det bli ändring på.
 På tisdag blir det studentfirande, och i helgen som sagt är det träff med Emelie och träning på söndagen, och på onsdag är det träning men framförallt skolavslutning! Kan inte fatta att sjuan har gått så här fort, nu är det ju dax för åttan och betyg, känns lite läskigt men det kommer nog att gå bra:D Och på torsdag drar jag och Emmis på kollo! WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!:D:D♥
 Föresten för er som kanske känner er lite fövirrade nu är det så att träningstiderna är ändrade inför sommaren för att halltiderna är slut men extra träningar är inlaggda, så har kännt mig lite rastlös i kroppen på de dagar det skulle ha varit träning men inte blev av, och idag skulle det varit träningen men den blev inställd, typiskt:(
 Ajja, nu ska ni inte behöva läsa om hela mitt liv i ett inlägg:D♥




JAG TROR INTE ATT DET KOMMER ATT BLI NÅGON INSANE MED DIN LILLA FEGIS! :-)

2012-06-08 | 23:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback