Nytt in

I måndags då jag hade studiedag var jag och Emma och shoppade! Fick med mig lite saker hem som jag tänkte visa er:)



Eyeliner svart-H&M-39.50:-
Ögonbrynspenna light brown-H&M-29.50:-



Svart bikini med volang-H&M-129:-



Solglasögon med leopardtryck-Gina tricot-59:-



Svart accessoarkedja till solglasögon-Gina tricot-49:-



Brun väska-Gina tricot-299:-



Rosa överdel-Cubus-79:-
Rosa underdel-Cubus-79:-



Liten brun väska-Cubus-Kostade från en början 99:-, var sedan sänkt till 49:- och jag fick den slutligen för 29:-, ett kap alltså:)

Köpte även en lila bh på lindex för 99:- på mitt presentkort:)







Haha jag har den där svarta bikinin och jag ska köpa den rosa haha! Bra smak du har Alva :) <33

Puss!

2012-03-07 | 22:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback