Skriver av mig

Nu var det ett tag sedan jag skrev här på bloggen men det har ju varit långhelg och tävling, men nu har jag samlat på mig massa roliga saker jag ska skriva om ikväll^^ Så håll ut för snart blir det fullt späckat med inlägg:D
 I helgen då var det tävling i Lund, RM2! Wiihoo, var otroligt roligt att vara med dock gick det halv bra, kom på 30:onde
plats av 37 lag men jag är rätt nöjd med mina varv brukar köra såå mycket bättre än vad jag gjorde då men det var okej. Det blev lite små och större missar för hela laget, men alla lag som tävlade var grymt duktiga:D Men det har varit en fantastisk mysig helg med hela laget, super kul:D
 Valborg i måndags då, det var en välldigt mysig valborg med vänner och familj:D Åt gott och så:D
På tisdagen var det ju första maj , alltså igår och då var jag, mamma, syster och älskade kompis Emma ute i tyresta skogar. Super mysig dag då vi fottade en massa och hadde picknick i skogen:D
 En välldigt lyckad helg alltså!!:D



Hehe, snodde hela collaget från min underbara, fina, fantastiska, älskade, enormt snälla, snygga o.s.v kompis Emelie!



Tack så mycket min underbara, fina fantastiska, älskade, enormt snälla, snygga kompis!! :D haha <3 <3 <3 <3

2012-05-02 | 21:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback